יצירת קשר

יש לכם שאלות? אנחנו כאן!

לא מצאתם מענה בשאלות? אנחנו זמינים גם בוואטספ!

בוודאי, בצוקיטה תמיד מתקשרים אל הלקוח לאחר ביצוע ההזמנה. 

יצירת הקשר עם הלקוח נועדה לאפשר ללקוח לשנות את ההזמנה שלו במידה וצריך (כולל הוספה והסרת מוצרים), לוודא את הכתובת למשלוח ולתאם עם הלקוח את הזמן שנוח לו לקבל את המשלוח.

האתר של צוקיטה מתעדכן על בסיס יום יומי בהתאם למלאי הזמין ברשת, כך שברגע שמוצר מסויים אזל, הוא לא יהיה זמין לקנייה באתר.

לעיתים רחוקות העדכון אינו מסונכרן וקיים מחסור זמני במלאי שלא עודכן באתר.

במקרה זה, הלקוח לא יחוייב בגין המוצר שחסר ולאחר יצירת קשר טלפוני עם הלקוח הוא יוכל להחליט אם להמתין עד למועד חידוש המלאי או לחילופין לבטל את ההזמנה.

ביט, מזומן ואשראי 🙂

המשלוחים נעשים באיזור המרכז השפלה והשרון, אזורי משלוח חריגים יחוייבו בדמי משלוח.

לא, אך משלוח חינם לבית הלקוח מותנה בהזמנה מסכום מסויים ובהתאם לכתובת ההספקה.

כך לדוגמא, באזור השרון והמרכז המשלוח חינם בהזמנה מעל 199 ש"ח. במידה והלקוח יזמין בפחות מ 199 ש"ח הוא יחוייב בדמי משלוח בסך 22 ש"ח שיופיעו בחשבונית הקנייה.

אין לכך תשובה חד-משמעית-החיה שלכם לרוב יודעת הכי טוב וניתן לאבחן עד כמה היא אהבה את המזון המסוים שהבאנו לה לפי הכמות שהיא אוכלת

בנוסף לעוד סיטואציות כגון כמות הצואה,נשירת שיער,המצב רוח הכללי שלה ועוד.

יש לכם שאלות? אנחנו כאן!

דילוג לתוכן